"Nie płacz w liście
nie pisz, że los Ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
Kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
Odetchnij, popatrz
Spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij, że jesteś, kiedy mówisz, że kochasz"

ks. Jan Twardowski


















poniedziałek, 21 stycznia 2013

Z dedykacją dla babci Frydzi...

Włączam komputer, wchodzę na fb a tu cudne zdjęcie mojej babci... Cóż, zaraz mi zarzucą; "Nie tylko Twojej" - sporo nas, by tak ją nazywać.
I nie mogłam się oprzeć... muszę ją pokazać światu!!!
Babcia Frydzia to kawał historii... polskiej i ukraińskiej...
Babcia Frydzia to najlepsze na całym świecie ruskie pierogi!!!! Ktoś powie: "akurat"..., jak nie spróbuje to się nie dowie. A Ci, co spróbowali na pewno nie zaprzeczą...
Babcia Frydzia to najlepsza instytucja opiekuńczo - wychowawcza: 7 swoich dzieci, 26 wyprzytulanych i wycałowanych wnucząt oraz 16 wyrozpieszczanych prawnucząt. Mam nadzieję, ze dobrze policzyłam, i że nikogo nie pominęłam.

Babcia Frydzia jest najfajniejsza!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...