"Nie płacz w liście
nie pisz, że los Ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
Kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
Odetchnij, popatrz
Spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij, że jesteś, kiedy mówisz, że kochasz"

ks. Jan Twardowski


















wtorek, 22 stycznia 2013

Zagubiony post... niespodzianka od Petit Coco

Trochę zeszło mi z napisaniem tego krótkiego postu... a to zdjęcia się zapodziały, a to komputer zawiesił, a to nie miałam siły... ale w końcu...
Hania, w związku z Dniem Babci i Dziadka zapytała mnie, kiedy będzie jej święto... No i przypomniało mi się, że nadal czeka mnie opisanie tej niespodzianki... Otóż zupełnie niespodziewanie dziewczynki w zeszły Dzień dziecka zostały obdarowane przez PETIT COCO (gorąco polecam ten sklep) uroczymi maskotkami. Jak tylko je zobaczyły, od razu przypadły im do gustu... Szczególnie Asi, gdyż kontrasty bardziej przyciągają jej uwagę.

Bardzo dziękujemy jeszcze raz...





1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...