"Nie płacz w liście
nie pisz, że los Ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
Kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
Odetchnij, popatrz
Spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij, że jesteś, kiedy mówisz, że kochasz"

ks. Jan Twardowski


















czwartek, 19 stycznia 2012

Charity Valentines Day

Świat komercji, reklamy, stwarzania pseudo potrzeb, rządzi w Anglii każdym świętem. Ale nie tak delikatnie jak u nas... Ledwo minęły święta, a natychmiast pojawiły się dekoracje walentynkowe. Wszystko na czerwono w serca... Potem pewnie zniknie napis dotyczący walentynek a pojawi się Dzień Mamy (obchodzony zazwyczaj w marcu). Jak tylko ten minie wszystko zamienią na zajączki i kolorowe jajka... I TAK DALEJ...

Tak więc i ja się do tego dopasowałam i stworzyłam coś na potrzeby Anglików. Będzie to wystawione w 4Children Centre w Plymouth... Charytatywnie na rzecz Asi.

WALENTYNKOWE ŚWIECZKI







WALENTYNKOWE SRECA-BOMBY DO KĄPIELI








WALENTYNKOWE MYDEŁKA




11 komentarzy:

  1. Śliczne Aniu te świecuszki i mydełka:)
    Niewątpliwie masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, dopiero się uczę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę Cię podziwiam za siłę i optymizm, Twoje dziewczynki mają wspaniałą mamę, a Ty masz wspaniałe córcie. Asia już tyle osiągnęła i życzę, żeby pewnego dnia powiedziała "kocham Cię Mamusiu"!
    A świeczki są śliczne, jakby się dało to chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może uda się, to w kwietniu trochę przywiozę ich do Polski... cieszę się, że się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Gratuluję głowy pełnej pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają - wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj z Hanią zrobiłam kolejne świeczki - serduszka, bardzo jej się podobają, więc od razu jedną zapaliłyśmy i włożyłyśmy do szklanki z wodą by sobie pływała - pali się lepiej i dłużej niż na podstawce... Cieszę się, że się te moje drobnostki podobają, to takie moje maleńkie pasje...

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby nie pasje, człowiek by usechł!
    Wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Macieju, no właśnie pasje... jeśli ktoś ich nie ma, powinien jak najszybciej je odnaleźć próbując robić różne rzeczy. Ja spróbowałam i co nieco się udaje, a nawet podoba. Relaksuję się przy tym, a najlepsze jest to, że mogę sprezentować komuś coś, co sama zrobiłam. To tak bardzo cieszy, a i pomysłów przybywa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, super te mydełka i świeczki :-) obudziły we mnie zazdrość ;-) Powodzenia :-) Oby sprzedało się jak najwięcej dla Asi. Uściski dla całej rodzinki. Pozdrowionka z Ruczaju :-) Gosia M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, robiąc je będę pamiętała o Tobie... będziemy w kwietniu w Polsce i zrobimy wszystko by wpaść do Was...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...