"Nie płacz w liście
nie pisz, że los Ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
Kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
Odetchnij, popatrz
Spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij, że jesteś, kiedy mówisz, że kochasz"

ks. Jan Twardowski


















piątek, 20 stycznia 2012

Podziękowanie

Moi drodzy, bardzo chciałam Wam podziękować za wszystkie głosy... Mój blog zajął 41 miejsce na ponad 700 zgłoszonych blogów - to brzmi jak zwycięstwo, bo nim już jest... Dziękuję za każdego sms-a z osobna, dzięki Wam ktoś pojedzie na turnus rehabilitacyjny. Chciałam powitać nowych czytelników, którzy pojawili się, szczególnie w ostatnim czasie. Bardzo się cieszę, że nowe osoby dowiedziały się o Asi, bo to szczególna dziewczynka, jak i jej młodszo-starsza siostra Hania. Dziękuję za Waszą obecność.

Niech ta piosenka będzie wyrazem mojej wdzięczności - wczoraj się w niej zakochałam, więc na świeżo...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...