"Nie płacz w liście
nie pisz, że los Ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
Kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
Odetchnij, popatrz
Spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij, że jesteś, kiedy mówisz, że kochasz"

ks. Jan Twardowski


















poniedziałek, 13 czerwca 2011

Współpraca z fundacją Asi

Nie szukałam dla Asi fundacji. Szukałam po prostu terapeutów od wzroku. I tak się wszystko dobrze potoczyło, że znalazłam najlepszych na całym Śląsku. Regionalna Fundacja Pomocy Niewidomym w Chorzowie to wyjątkowe miejsce i cudowni ludzie. Asia otrzymała od nich więcej niż oczekiwaliśmy. Nie musieliśmy się troszczyć o okulistę, od razu zaoferowano nam najlepszego. Po jakimś czasie okazało się, że Asia może u nich mieć też logoterapię, muzykoterapię, psychoterapię, hipoterapię, neurologa, ortopedę itp.
Pierwsze nasze oficjalne spotkanie miało miejsce już w lipcu w fundacji. Natomiast pierwsze terapeutyczne, było dość nietypowe, gdyż miało miejsce 1 września kilka godzin po tym jak urodziłam Hanię... Na szczęście Asia była wtedy wraz z moją mamą w domu. Kolejne spotkania odbywały się zazwyczaj co tydzień w poniedziałek w naszym domu, a od czasu do czasu w fundacji na "kontrolnych" spotkaniach. 

Farba, brokat plus światło, ciekawe...

ale było po tym sprzątania, papier ze zniszczarki plus światło UV

Jak się później okazało, fundacja ta stała się dla nas czymś więcej. Troszkę za późno obudziłam się z moim pomysłem... Jesienią 2009 roku zastanawiałam się nad fundacją, która pomagałaby nam zbierać fundusze na rehabilitację Asi. Jak się okazało, cześć naszej rodziny dokonując rocznego rozliczenia podatkowego, 1% wpłacała na Asi fundację dopisując "dla Joanny Srokosz". Fundacja automatycznie otwarła dla niej subkonto. Dzięki temu w tym roku przystąpiliśmy ostro do działania. Mamy wielkie marzenia i dzięki tej fundacji, ludziom dobrej woli i wielkiego serca możemy je spełniać, ale o tym troszkę później...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...