"Nie płacz w liście
nie pisz, że los Ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
Kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
Odetchnij, popatrz
Spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij, że jesteś, kiedy mówisz, że kochasz"

ks. Jan Twardowski


















poniedziałek, 25 czerwca 2012

Dzień Ola, czyli dzień najlepszego taty

U nas też świętowaliśmy Dzień Ojca... i choć ten angielski wypadał kilka dni wcześniej, to jednak woleliśmy po polsku. Oczywiście jak powiedziałam Hani, że dziś jest dzień tatusia, to zaprotestowała, mówiąc, że to jej dzień... W końcu ustaliliśmy, że jej dzień będzie jak wrócimy z delfinków i zgodziła się oddać ten jeden tatusiowi. 
Hania, to dusza artystki... maluje jak chce, tańczy jak chce i śpiewa jak chce... i się denerwuje, jak próbuję coś tam poprawiać i czy ją pouczać. Pani z przedszkola potwierdziła to ostatnio - Hania zazwyczaj wybiera zajęcia kreatywne i prawie codziennie przynosi do domu nowe dzieła.

Tym razem z równie wielką pasją, co zawsze zabrała się do tworzenia laurki - zastanawiałam się, czy starczy jej weny i zapału, by skończyć...
Udało się, ale w czasie jej tworzenia dowiedziałam się, że w tych sprawach już nie ja mam rację... bo  PANI powiedziała, że tak się przykleja a tak się trzyma pisaczek... hm, mój wpływ staje się ograniczony i muszę się do tego przyzwyczajać. Chyba ponownie sięgnę do "Wpływu społecznego" Cialdiniego...

Wracając do laurki... podsunęłam pomysł, zrobiłam szkic serduszka i pocięłam papier, który wybrała Hania. Resztę zrobiła sama... bardzo się cieszyła, że to dla taty...




A co zrobiła Asia??? To, co zawsze... WŁADOWAŁA SIĘ NA KOLANA I PRZYTULIŁA!!!
Tak, ostatnio z Asi zrobił się przytulak, zwłaszcza lubi się wciskać we mnie. Im bardziej wtulona, im bardziej do mnie przyciśnięta tym lepiej, a po przeciwalergicznych lekach, to na prawdę to przytulenie potrafi trwać długo...





 I na koniec moje ulubione, z cudownej wycieczki, gdy Asiunia jeszcze była zdrowiutka...


z dedykacją dla taty od Asi i Hani


3 komentarze:

  1. Piękne to ostatnie zdjęcie :-)
    Pasowałoby na plakat ...
    O tym jakie ważne są kontakty Ojca i Dziecka...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...